Back home

Efter en kanon Dag/kväll/natt/dag...igen med Pillans å är jag nu hemma i Aneby igen!

Vad kan det ha tagit efter att jag kom hem hem? 1 timme, 2 kanske så var disskusionen igång igen...asså mina föräldrar förstår sig inte på mig och jag förstår mig inte på dom...det kanske ska vara så! vad vet jag?! jag kan faktiskt tänka mig att dom har rätt i vissa frågor även om det tar emot att erkänna det! jag menar dom borde faktiskt ha rätt de har ju levt ett antal år längre än mig...men som sagt vad vet jag!?
Ibland kan jag tycka att äldre människor har en jävla föråga att se problem i stället för lösningar!? e det inte lite så?
hursom så e jag så jävla trött på allt tjafs hela tiden...men samtidigt så kommer jag ju sakna att ha lilla mamms och papps runt om mig hela tiden...men vad tusan ibland undrar jag fan hur jag står ut här hemma!

Den stora frågan e ju sock vad jag vill? bo i Jönköping...ja jo det vill jag ju för jag har hela min samling av de mest glittrande stjärnor där...men ska jag då pendla hem till Aneby för att träna och spela fotboll...ska jag bara ge upp den nu? nu när vi är på G mot högre höjder? hur fan ska man göra? det e en bra fråga! och jag finner inte ett endaste svar...HJÄLP SÖKES!

Ylva har spenderat helgen i Stockholm och Linnéa sin i Göteborg, lite smått avundsjuk där! Tjejer kan vi kanske åka på en storstads weekend snart? jag vill det! ge mig en gnutta av Stureplan och Avenyn By night! ;)


Förövrigt så lovade jag tidigare idag att bilder skulle dyka upp här ikväll..håll till godo tills...typ imon!
so long
puss


Kommentarer
Postat av: ylvisen

jag förstår dig PREICS ellen de där med vad man ska göra med livet, jag har INGEN ANING om vad jag ska göra. får panik !!

men de där med weekend i storstan tycker jag låter bra. min pappa åker till kuba efter januari tror ja. då har vi våran lägenhet där ;) hur bra som helst :) saknar dig plutten! PUSS

2008-12-08 @ 23:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback