Bilder från Julfesten

Här kommer en liten kavalkad av vimmelbilder fårn årets julfest med Attends healtcare group!


Jag orkar inte riktigt ladda upp mer bilder för det går fruktansvårt segt nu! men jaja...håll till godo med de som finns här!


Jag e justnu preciss hemmkommen från Tranås, efter att ha varit där på en obligatorisk lung rönken från attends!
jag e helt galet trött efter en dag på jobbet nu.. så jag ska så fort bastun har blivit varm lägga mig där! mhhm ja det ska jag!

I morgon är det 2 månader sen den där dumma Onsdagen, den där dumma onsdagen när allt gick från toppen långt  långt ner i botten! känns konstigt att tiden går så fort...men det gör den uppenbarligen! det e nog bra det!


men vi hörs senare ikväll!

nu bastun
So long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback