Do you feel like I feel?!


Men Ola, jag sitter ju här...kom och hääämta mig! jag e kär i dig och har alltid varit!




haha det där över det var bara en liten parentes!
Är just hemmkommen från jobbet och har ätit lite!
Det tråkiga e att jag har inget att göra när jag väl e hemma, jag äter som sagt och sen går jag upp till mitt rum, och sen sitter jag här i sängen tills jag ka gå och lägga mig iprincip! för jag har inget att göra hät verkligen inte det minsta!
en massa tjafs med mamma och pappa mest helatiden så därför låser jagin mig på mitt rum för att slippa höra tjat, och slippa att det blir minsta lilla disskusion!

insig idag att jag har 12 arbetsdagar lvar på mitt jobb nu, det känns lite konstigt nu...lixm jag har vetat s länge att DET datumet går jag hem från attend och e arbetslös...nu är det helt plötsligt snart dags! känns jätte konstigt!
hoppas bara att jag hittar ett nytt jobb sen en det e nog tyvärr inte att räkna med!
jag hörde på TV igår att runt 2011 så ska det börja bli lite mer stabilt med jobb...så vad tusan gör man tills dess!?

I kväll tänkte jag säga till Joel att det e dags för "Onsdags Taco"för det var hemskt länge sen, får försöka styra upp det!

So long
puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men om han blir din kille, se till att han gör något åt permanenten då! Hahahhaaa....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback