Last day of the week

SÅ har ännu en vecka gått, tiden går fort! helt sjukt egentligen att det e jul om två veckor och att detta året snart är slut, vart har det tagit vägen lixom?! Fast det är nog ett gott teckan, att tiden går fort för hade den inte gjort det...hade man nog hfat ganska tråkigt!

På Tal om tråkigt, efter att ha legat hemma sjuk i en hel vecka, knallförkyld med allt vad det innebär bestämmde jag mig till sist för att följa med på jobbets julfest på Statt i Tranås!
Det var väll inte en kanon KANN kväll men jag hade definitivt trevligt! kvälen bjöd på mycket sång dans gratis drinkar och julmat! kanon jue!


På Lördagen åkte jag in till Pillan i Stann för att dra med henne ut på en luten dagsutflykt till Habo! Jo jo ni läste rätt...habo! hehe vi var nämligen på en liten utförsäljning av Franky Dandy kläder, eller mest underkläder var det! hade det inte varit klaustrfobiskt litet i butiken hade man kunnat göra massa fynd men jag fick lute panik av att det  var så förbannat trångt...men jag fick endå med mig ett par trosor, ett linne och en t-shirt allt detta till ett kanon pris! :)
Käkade lunch på Wook och Co...sjukt gott! satt där och pratade om allt mellan himmel och jord riktigt riktigt mysigt!
Vi fortsatte vår myskväll i pillans säng! ;) haha ne riktigt så mysigt som det låter var det inte...efter vår tuffa shopping runda var vi tvugnat att få lite sömn så vi somnade där i en timme eller två! vaknade och åkte ner till coop för att köpa räkor...massa räkor...för att vara exakt 2 kilo! hehe vi åt bar aupp 1 kilo...så om andra ska vi nog göra frukost mackor på ....mumms! efter detta somnade vi i soffan IGEN och sov där till klockan var Ca halv 4! och nu e jag vaken igen medans Pillan sover för att jag har så förbanat ont i nacken!

Frågan e vad sopm händer idag och i kväll...coffan tyckte preciss att vi kunde åka och kolla på han när han spelade innebandy...vi får väll se!
i morrgon är det tillbaka till jobbet som gäller...HELVETES vecka 06.00 ska jag stå på mitt köära jobb igen...i dont want to!


men vi hörs säkerligen av ikväll..och då med lite foton från helgen som gått..

so long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback