REALAX

kom precis ut ur duschen och bastun där jag spenderat några timmar! så himmla skönt så jag finner inga ord!
Tände ljus på golvet, släkte i hela badrumet utan lite på golvet i bastun och satte på all lugn musik ajg kunde hitta i datorn! kanon! jag somnade som en stock!
När jag somnade började jag drömma, det konstiga var att jag drömde om något som redan har hänt asså något som har hänt på riktigt!
Så jag drömmde om en natt ute, en natt i Jönköping när Linnéa och jag var på Sliver och stötte där på någon, asså inte stötte på utan stlttepå! ja ni fattar poängen!
killen där emot han stötte på mig, han va full, han var sentimental och han var skitsöt! haha kille berättade allt fin so han "tyckte" om mig...det var så fint att höra orden igen....trots att det var i sömnen! hursom det var fint medans jag sov...sen vaknade jag....skit med!





Nä ni, vet ni vad jag har gjort såhär på slutet av idol året, gått och kärat ner mig i Robin B, jag trodde nästan att jag hade växt ifrån det där men icke sa nicke...varje år ska man bli kär i någon av idol grabbarna! haha
Så slutet av detta inlägg tilldelas IdolRobin...."kan vi gifta oss med varandra!?" hhahha



Föresten gå in på den här länken och kolla på det här klippet, kan man annat än smälta?!
http://www.youtube.com/watch?v=t1bl-FHuctI&NR=1


So long
puss

Kommentarer
Postat av: Martina

Säg att du skojar! Allvarligt Ellen, Robin?!? Ola kan jag förstå, men Robin!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback