Vilje styrka!

Idag, om man inte räknar med att klockan är över tolv...men igår då...alltså Onsdag! så är det ganska så exakt 2 månadersen jag fölängde mina naglar! haha big happening kan tyckad, inte så kanske! men vad som är stort är att jag inet har bitit på naglarna sen dess! det e faltiskt ganska så bra....för att vara jag och med tanke på att jag bitit på dom i hela mitt liv! bra gjort! och hur har jag klarat detta då? jo ordet stavas vilje styrka, just för att jag så himmla gärna vill ha fina naglar! jag firade detta genom att måla alla naglar illrosa! fint!

Det vore kanske bra om man kunde ha denna viljestyrka även till annat, kanske lite emr viktiga saker än om man biter på naglarna eller ej, typ träning, matvanor och vardags beymmer! det skulle bli så mycket lättare om an kunde ge sig fan på saker på allvar, och sen göra det...al in!

Någon gång nu inom en snar framtid har jag bestämmt mig för att jag ska gå och göra en ansiktsbehandling, på Mejk i Jönköping! det sägs vara bra...några av mina vänninor har tipsat! så det ser jag fram emot, kvalitéts tid, livskvalité och unna sig själv något...allt i ett! kanon!

på tal om att unna sig själv något denna fina hittade jag på stylebystars.com idag när jag egentligen letade efter en annan klänning, men denna va fin med! så man kanske skulle unna sig den! ja!





Nu försöka sova
so long

Kommentarer
Postat av: ylva

du är såå sjukt duktig de där med naglarna, vet vilket bekymmer de skapar :P

och klänningen var snygg du ;)

2008-12-04 @ 22:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback