WOW årets idol!

Idol året e slut, shit villken kväll!
Jag som inte kollade på idol alls i början tänkte verkligen att jag hade växt ifrån idol men nej, här har jag suttit hela kvällen med gåshud och knappt att jag kunde hålla tillbaka tårarna" kan ju tyckas löjligt men FAN va duktiga dom e! jag vill också
Jo så Linnea och jag har i pauserna sprungit runt här hemma och sjungit, till allt vad karaoke versioner heter! Tänk om man kunde sjunga...tänk om man kunde uppleva idol på riktigt...jo det vore något!

Min sista Förmiddags vecka avverkades idag på Attends, som sagt börjar kännas konstigt att min vardag inte kommer bli sig lik längre!
Fick dock ett meddelande på mailen idag från Sunwing resort ang min arbetsansökan och de lät meddela att de återkommen under januari månad med resultatet! Så ett positivt sådant skulle göra susen i mitt liv!



Fan med då, här hade jag egentligen fortsatt inlägget som jag inte orkade göra klart igår kväll ed att berätta om min dag hittils samt vad som händer i kväll..
jag orkar faktiskt inet skriva om det EN gg till så, ja ni får en redogörelse senare!


So long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback