06:44

Jag sa: Du kommer aldrig få mig dit du vill!

Du sa: Du vet väll inte vad jag vill!?

Jag sa: Nej det vet jag ju inte iof, men jag är för svårflirtad för dig, så du kommer aldrig få mig dit du vill!

Du fick mig dit du ville och lite lite därtill...!


Snart snart snart ska jag lägga mig ner och sova, fy fan va skönt!
Sen tänkte jag komma upp tidigt sissådär vid 11 tiden, sen sola och sen åka till stan och shoppa! Världens bästa botemedel för människor som deppar!

I morrgonkväll blir det även tjejmiddag hemma hos Alex och Linn i Jönköping, Thats great!





Jag ska förbi och hämta min mobil...det är världens sämsta ursäkt för att få träffa dig! och det vet vi om både du och jag...fan!



soo long
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback