Månda:n han är mallig först han är...

Så First day of the week, skönt att den är över...närmare helgen då jue! :)
Men har överlevt dagen på jobbet någorlunda smärtfritt..endast ett par disskusioner som gjort mig irriterad...inte mer än så...det är smärtfritt i det här fallet! :)

får jag ledigt sissådär 2 timmar på Torsdags kvällen då jag går av för den här veckan blir det utgång i Jönköping...kom igen! :) Linn du vill la?! nånn måste ju vilja, sliver kom igen nu tjejer! :)

På Torsdag ska jag också på hälsoundersökning betald av Attends AB..känns sådär och jobbigt med massa frågor som ska ställas och sådär men det går nog bra det med!

Nehe, nu ska jag sova upp innan 12 imon kanske? ska ta tag i mitt liv och börja sola! :D

So Long
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback