Mer av min Fredagsmorrgon!

Egentligen så hör de här bilderna hemma igår, men eftersom att jag inte kunde hitta min sladd till mobilen så hamnar dom här nu i stället!




Först och främst ska här publiceras en bild på Andreas, han kommer bli JÄTTE glad för det! men vem skulle inte bli det när man får vara med på ellenkarlsson.blogg.se?! jag bara undrar lixom! och jag blev skitglad i natt med, när jag såg att han piffat till mina hörlurar genom att skriva bitch på dom...fast han hade tänkt att skriva Snygg Ellen!
Jag menar det e ganska likt varandra  så det e inte konstigt om det blir fel ibland! ;) hahahahah men det var gulligt Andreas, det var det! ;)





Vännskaps kärlek är en fin kärlek! hahah



På tal om att vara gullig så kände jag för att vara det o går morse vid skift byte! jovisst jag var nästan kärleksfull för att förgylla en annan levande människas liv! asså tänk och komma skit trött till jobbet, och så e det någon som har ritat ett hjärta till det, med DITT namn, fan va glad jag skulle bli! jo jag söger då det...mer hjärtan åt mig, mer hjärtan åt världen!





Nu sova
soo long
puss










Kommentarer
Postat av: Andreas

Höhö ja jag tänkte rätt men skrev fel kanske?:P

2008-11-22 @ 17:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback