Närmaste framtiden, taggar!

Den här dagen började fruktansvärt bra, det var längesen jag var på sånnt gott hummör som jag var när jag vaknade!
halsontet är faktiskt nästan borta så jag ska nog gå och jobba i natt, eller om jag ska stanna hemma, bara för att det e skönt! ska fundera på det! ;)

Ibland blir jag lite extra glad, som tex när det händer det där lilla extra, det gör det nästa vecka när jag har ledig vecka! då e det Tisdagsnatt på Sliver som gäller, med 90 tals tema? kan det bli bättre...på med jeansen som var på tok för lågt skurna, på med midjetröjan med spice girls tryck på, på med platågympadojjor som man inte kan gå i frammför allt på med tatto armbanden och halsbanden...minns ni dom? ni vet dom där plasthalsbanden som man kunde dra ut, och som skulle se ut tom tattueringar? VILLKA TIDER! :)

Den stora frågan är bara hur jag ska lyckas dra med mig flickorna både på Sliver på Tisdag och Caj på Torsdag! Det måste ju gå på ngt sätt! ;)Tjejer ni bangar väll inte? Nej jag tänkte väll det!

men den stora frågan först och främmst kanske, vad gör vi i helgen? vi har ju en fredag lördag att ta hand om till att börja med! Middag på harrys? hörde jag ett ja? bra!

Jag håller faktiskt på att städa mitt rum, det g¨r inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback