Söndag, whatever?

Brukar jag va deppig på söndagar? Brukar jag ha ångest för att det e arbetsvecka på G...jajjemän!
Men idag känns det bara bra, förbannat bra!
nu e jag ledig tills på Lördag!

så en liten sammanfattning av helgen kanske?
Efter att ha jobbet Natt förra veckan sov jag ju så klart på Fredagen!
jag hade ställt klockan och bestämt mig själv för att gå upp kl:11 för att, hinna sola, packa och duscha innan det var dags att bege sig till Jönköping!
Jag kan här erkänna att jag var så jävla trött att jag knappt mins det läget där jag ställde om klockan på 12.00!
Klockan ringde ju så klart kl 12.00, men det minns jag inet heller...en sissådär halvtimme timme senare kom i alla fall pappa och drog upp mig!

Bestämmde sedan att jag skulle vara i Jönköping i god tid så jag skulel hinna med A6 innan jag skulle vara på Gräshagen kl 16.15! jovisst klockan var ju vara halv 1 så det skulle jag ju hinna...lungt!
Jovisst ni känner väll mig!
Klockan 16.00  sätter jag mig i bilen för att beger jag mig mot Jönköping, så man kan säga att jag varkligen var ute i god tid...jag hade ju en hel kvart på mig till Jönköping!
So ni ju förstår så var det ju inte speciellt realistiskt att hinna i tid, inte blev det bättre av att en olycka inträffat i Bälaryd och frammkomligheten var något stoppad!
klockan 16.50 stod jag till sist iaf innanför Andreas Dörr!
då var jag bara 50 minuter sen, och hade inte hunnit med att sola eller springa på A6!
:)

Skjtsade ner Andreas med två vänner till Stan, och åkte sen upp till A6...till sist!
Köpte nytt smink och en sprillans ny klänning! :)

Efter detta blev det till att åka Till Bymaken och Linnea och förbereda sig för kvällens bravader!
Vi började festkvällen hos Alex där vi drack 1,2,3 haha eller kanske mer vin! och sen mötte vi upp Linn som va ute med jovbbet utanför Sliver där vi sen spenderade kvällen!

Vilken kanon kväll det blev, men som alla vet...jag gillar sliver så jag e inte förvånad över att den blev bra!
Efterfesten varade också till sissådär 7 på morgonen, efter att ha diskuterat allt mellan himmmel och jord med Linns chef! haha

på Lördagen kan jag ju då alltå säga att jag mådde som jag förtjänade och låg mer eller mindre totalt död i Linneas säng, tills jag var tvungen att bege mig hem då jag skulle jobba kl 17.45

Väl hemma efter en mycket slirig bilfärd hem somnade jag till det inet fanns ngn återvändo för att åka till jobbet och där bli inlåst i 12.5 timmar! Som tur var rullade maskinen som en klocka hela natten så det ska väll erkännas att det var ganska enkelt indragna övertidstimmar! TACK för det!

Så idag har jag ju sovit, och man skulle kunna sammanfatta det som så att jag inet har hunnit med så hemskt mycket den här helgen men eftersm jag har Ledig vecka gör det inet så mycket!

På Tal om ledig vecka så kommer den bli kanon,
Måndag: Fixa oitfit till Tisdag och innebandy träning
Tisdag: Jönköping för att sen gå ut på Sliver på Kvällen!
Onsdag: OPLANERAD
Torsdag: Fotbolls träning, sen Club Caj på Karlssons
Fredag: Fixa för avslitningsfesten + EV en liten sväng på Afterworken på Klubb Enkelt
Lördag: jobba 06.00 till sissådär 16.00 sen Stora guldfesten med Fotbollslaget!
Söndag: LEDIG!!! Tyvärr måste jag nog hjälpa till att städa efter festen...annars bara återhämtning!


Så jag tackar för en bra Fredag denna helg och ser med stor glädje fram emot den kommande!

soo long
puss









"Du träffar nån nu va?!"





Kommentarer
Postat av: ylva

veckan är ju fullspeckad iaf :)

2008-11-25 @ 07:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback