What about thinking!?

Antingen så täker jag för mycket, eller så tänker alla människor såhär mycket? jag vet inte riktigt men nånting är det ju...
när jag går och lägger mig så ser jag hela "historian frammför mig", jag ser det och jag minns det så himmla väl...

Hur jag stod framför spegeln efter mycket om och men, jag minns till och med vad jag hade på mig, klart och tydligt...rödvit randiga shorts, beige blus och ett svart sidenabnd i håret! jag minns att vi gick från Rådhusparken för att sätta oss på piren, jag var nykter, jag skulle till arlanda dagen därpå!
Jag minns att vi kom upp för trappan på Saltkråkan, jag minns att där spelade en trubadur jag minns att det var fint väder!
Jag kommer ihåg att det första jag ser när jag kommer upp är bodet i mitten, fullt av grabbar...dina grabbar!
Att vi sen blev bjudna till erat bord, att jag skulle lära dig att posa framför kameran...att du faktiskt var allmänt på och jobbig :) att du ville ha mitt nummer....att du fick det!

En träningsdag, säg 2 dagar senare, det var varmt som satan och hela laget sprang runt i sport top. ringer telefonen OMG "its him", Amelia fick svara...säga att jag inte var där "Vi har tränat klart men Ellen är ute på en extra springtur" Jävla löngnare e vad jag e!


Jag tänker på alla samtal du ringde helatiden, och MSN, ska vi ens prata om MSN vad du tjatade, jag tänker på att jag tycket du var världens jobbigaste mest hela tiden! vem av dom var det? "Ja men det var ju han som var lite äldre han den jdär obbiga!"

När föll jag? här föll jag så hårt?
Jo jag minns det med, efter min första dag på jobbet stressade jag hem, slängde mig i duschen! vad ska jag ha på mig? vad fan ska jag ha på mig? Jo, tänk er mig springandes här hemma och hela min garderob låg i tvätten efter en vecka inneboende hos Matilda för att fira studentveckan!
vad gör jag, jo jag stressar lite till för att hinna till a6! jag köper en ny outfit! ni känner väll mig?

När jag blundar för att lägga mig och sova ser jag framför allt kvällen hos dig!
hur jag egentligen är supernervös men gör allt för att dölja det ALLT...!
Vi kollade på walk the line, tror ni att jag förstod nånting av filmen? nej...

jag fick en puss, en till och sen var jag såld helt såld!

Kan inte nån driva ur mig de här tankarna! jag vill kuna sova, kunna blunda utan att se stunder med dig!
Detta kan ju helt klart ses som ointressant att läsa...men det ju min blogg!

snart ska jag till jobbet

soo long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback