02.13

Nu äntligen e jag klar, har packat i flera timmar känns det som men nu e jag äntligen kl, det syns att jag bara ska vara borta Tisdag,Onsdag och hem på Torsdag mitt på dagen va?!
Asså, det blir lite packning vare sig man vill det eller ej...!

För vet ni, jag åker nog hem på Torsdag, och vet ni jag har nog övertalat Linn att Följa med på Caj, Yes alltså!
Jag hoppas kunna övertala Pillan och Ylva med, men dom e duktiga...i den finanskris som råder i världen råkar dessa två pinglor tyvärr inte vara något undantag! gav Pillan tipset att hon kunde samla pantburkar, det gjorde man ju för tusan alltid när man var liten, och så räckte det till ens stora glädje till en glass på Pias Kiosk i Aneby! Perfekt!
Dessvärre tror jag inte att det räcker den här gången, men eftersom jag e så oförskämmt taggad så hoppas jag att dom kanske hittar en bortttappad 100-lapp eller två!

Nu ska bara alla 100 lampor släckas på nedrevåningen sen ska jag sova, bussen går vid 9 imon så jag måste upp tidigt, urk!


So long
Kram




            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback