Chalmers nästa!

Sitter i just detta nu uppkopplad på Chalmers nätverk, det får man ju egentligen inte när man inte går här..men jag gjorde det endå!
Syster sitter på föreläsning till kl:3 så jag lär får sitta här i en kvart till eller så!
haha måste erkänna ett det känns lite tufft, haha ska också erkänna att det här är så nära chalmers student jag kommer komma! men det räcker väll med ett snille i våran familj!
Känns underbart att vara i storstan i alla fall...jag gillar det, gillar atmosvären! :)

Har också hittat detta Berså nightclub som jag varje vecka får ungefär 25 sms ifrån ang någon form av vip lista, och ajg har inet den blekaste aning om varför, men det e väll trevligt, men det blir lite tjatigt och för att erkänan blir man alltid lika besviken när det e dom man får sms ifrån Onsdag, Fredag, Lördag...men det kunde ju varit värre! :)

När syster kommer ska vi hem och lämna packningen som jag släpat på hela dagen, sen mat och sen ska jag på innebandyn som nämt! himla skön tillvaro!


Jag glömde mina stövlar hemma, och får överleva med vita tygskor som e skit fula! haha Jag överlever nog! :)

So long
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback