En Torsdag!

Vi lär väll som sagt ses på krogen förr eller senare...Eller ring ngn gg när du har tråkigt på jobbet! Kram

Ja det e klart jag gör.. du får också gärna höra av dej!puss&kram





Nyvaken och ska snart gå upp och käka, och en in till en nyopererad liten pappa som sagt!
Jag har bara en endaste natt kvar på jobbet nu, sen e jag ledig i en heeel vecka! känns helt underbart! jag behöver det!
Förhoppningsvis åker jag ner till syster i Göteborg för att umgås shoppa och Lira innebandy där nere, helt underbart!
jag ska gå till mitt favorit fik på avenyn också och äta räksallad, vrldens godaste räksallad! mmm...

ute träning med fotbolls laget ikväll med, brr, börjar bli lite väl kallt för det nu...och då mina vänner ska ni veta att vi är preciss i början av den tråkiga perioden av höst/vinter träning!
Då brukar jag fråga mig själv varför jag håller på med fotboll, och varför jag inte sattsade helhjärtat på innebandyn från början, det var ju det där med att gå till en klubb utanför Aneby när dom la ner...skit med!

nu frukost/Middag!

so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback