Hatisk Fredag!

Vad deppig jag blir att det e fredag ?!?!?! helt sjukt jag vet, men hur kul är det när man ska jobba hela helgen? och hur kul är det när det e halloween och man ska jobba när alla andra ska ute? inte så himmla skojj va?! men jag får väll glädja mig åt mina vänner som kommer få en kalas kväll ute  vimmlet!

Jag fick mig iaf sissådär 1 ½ timme i vimmlet igår, jag tackar för detta! så efter att ha stått i kön in till Caj i sissådär 1 timme säger vakten att vi inte kommer in, nej! Då ska här tilläggas att det regnade som fan och blåste så det var ju såklart lite deppigt! Pillan där emot kom ju in men det e ju så, är man blond så, ja ni vet ju vad som sägs om det där med blondiner! ;)
Men skamm den sen ger sig, jag dumpade min jacka till Linn och gick rakt in genom den andra ingången, eftersom jag inte hade någon stämpel så stoppade ju självklart vakten mig, han var trött och orkade inte tjafsa med mig så han släppte in mig endå...TACK TACK!
club caj bjöd på bra stämmning och mycket folk på dangolvet, himmla trevligt!

juste för första gg i mitt liv blev jag erbjuden knark på krogen, helt sjukt...er jag ut som en tjej som var sugen på en lina!? neej, juste!
killen i fråga bara "Hallå tjejen, vill du ha ngt att dricka? vad? en cider varsågod....du om du vill snorta något sen så e det bara att säga till!"
jag bara ehh va?
Ja om du vill ha ngt annat än alkohol så kan du bara säga till mig!
NEJ tack sa jag jag håller mig till alkoholen och så vände jag på klackarna och gick...spillde ut halva cidern över min tröja och bestämmde mig för att ställa undan cidern för att inte riskera att idioten lagt ngt i den...så så var det med det! men igen, ser det ut som jag vill knarka? hahahaha

jaja, just nu sitter jag och skriver med mina sprillans nya naglar som jag var och gjorde igår, det e lite knapigt att komma åt tangenterna men det e nog bara en vanesak!
det tråkiga e att en jävla nagel redan har spruckit så den får nog vara dte i en vecka så får jag fixa till det nästa gg jag e i stan villket alltså blir på Fredag nästa vecka...då kanske det ar rykt några fler naglar, men vi får se...jag känner mig fin i det i alla fall

jaja nu ska jag umgås med pillan, eller försöka iaf, hon sitter och pratar med Chrille så det kan bli svårt att få kontakt...igen ni vet ju vad man säger om blondiner!


so long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback