Jönköpings morrgon!

Sitter i Alex och Linns soffa, så himmla skönt jue! :)

Snart kommer Linnea förbi en sväng innan jag åker tillbaka till aneby, Alex ska också med! Som sagt så har vi gjort ett försök att styra upp en liten aneby fest, det skulle sitta fint tycker jag! Pillan följer med till aneby ikväll med det e kanon, verkligen KANON!

Alex har knäckt den bästa kommentaren på länge nu idag! på väg till Ica luktar det verkligen fruktansvart mycket avgaser blandat med brännt typ!
Alex: Shiiit vad det luktar nyårsafton!
Klockrent tycker jag, inte typ att tjejen säger "Shit vad det luktar brännt" nej hon tycker det Luktar nyår! Det tycker jag att det borde lukta varje dag!


so Long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback