Live your life!

Mandie försökte en lång stund i går kväll fixa till min blogg så den skulle se lite mer "Mig" ut! det ville sig dock inte helt så än e vi inte klara, men det kommer väll det med!
Den här tillverkade hon i alla fall, med mitt motto på...det kommer bli bra när det e klart!


Jag har nog alltid drömmt om att bli "något", det e många som har skrattat åt mig för der, men är det inte så? att man måste sikta högt för att komma någonstans här i världen!
SÅ Sici itur ad astra - (Min) väg till sjärnorna!


nu sova för jag har jobbat hela natten
So long
puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Heheee ser du inte bilderna än? Jag ser dom ju :)

Och du ska ju kommentera på min blogg vilken hårfärg jag ska ha!! Do it.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback