Måndag och stora bekymmer!

Gårdagen som var den enda lediga dagen denna helg spenderades i Jönköping med brudarna, drog med dom på innebandy...mycket trevligt! Andreas lag som vi för dagen höll på vann också så det fanns inget att klaga på där inte!

Har åter börjat på en ny jobb cykel villket betyder måndag-torsdag eftermiddags vecka denna veckan! skönt med långhelg!
Det enda som e surt med eftermiddags veckan e att man får ett socialt liv som e ungefär lika med noll, missa innebandyn idag! suck och på Torsdag missar jag fotbollen som skulle bjuda på en del nyförvärv...skit med!

Har fått stora bekymmer med vad jag ska göra med min framtid, jobba i Aneby? ,men bo i Jönköping? Köpa lägenhet? hyra? byta jobba? dålig lön? pendla?
Nää jag vet inte alls, det enda jag vet e att jag vill FLYTTA till jönköping, men jag vill ha kvar samma lön som på paperpak villket verkar inprincip omöjligt! finns det ens ett jobb till mig i Jönköping? nää
jag älskar inte att jobba på paperpak men det e ju bättre med ett tråkigt jobb som ger bra betalt än ett tråkigt som ger en dålig...!

ge mig lite tips om min framtid...snäll! :P

nu sova!
so long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback