Mitt i Göteborgs natten!

Jo. det e mitt i natten...igen! Jag är en natt människa så är det bara, om det e bra eller dåligt det vet jag inte...men...thats me!

Jag har haft en underbar dag, verkligen helt underbar!

Shopping på förmiddagen med kära Syster! Det var inte bara shoppingen som bjöd på en hel del nytt utan även sällskapet som ni ju förstår!
Min syster är min totala motsats, och då menar jag TOTALA motsats våra hårfärger e lixom bara som ett tecken för det hela!
Och eftersom att hon ju e den som är mest vuxen utav oss två så kommer hin med de bästa svaren, eller inte svaren för egentligen får jag inga direkta svar men hon är där, lyssnar, lyssnar utan att dömma! sh´s great!

Hon har även tänt lite spirit innom mig igen...min Framtid! tvingat mig in på alla sveriges resebolag för at ta reda på möjligheterna till att få jobba hos dem, tydligen kännde hon ngn som jobbat som reseledare i flera år så hon skulle undersöka saken lute där med! Jag ska kolla upp saken i alla fall och sen får vi se vart det leder...jag vill ut i världen, men vill jag verkligen det själv? klarar jag verkligen det själv?

Efter en hel dag på stan, somnade jag som en stock i sängen i ca 2 timmar! när jag vaknade var det snart dags för Icka som ska till skolan om några timmar att sova, så jag fick gott roa mig med att kolla på Sex and the city filmen som icka råka ha på datorn! här kan man tala om att få spirit, Frendship for ever lixom! ;)

I morgon tar bussen mig hem till Småland, Jönköping, Aneby...REALITY igen! det e lika bra, jag kan inte rymma ifrån kännslor, det går inte och jag vet om det! Så snart hemma igen!
Hoppas fortfarande på Caj imon, den ultimata avslutningen på min Lediga vecka, den ultimata kvällen med ultimata människor, och jo även om det inte blir sång, högklackat, barcardi och Club Caj så blir det med ultimata människor!

Nu ska jag sova
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback