One year!

Jag satt och kikade på bilddagboken, alla bilder från förra året!
jag kom fram till för ett år sen var jag kär, eller snarare så var jag JÄTTE KÄR, det slutade inte så bra då, nu inser jag att det har gått ett år och nu e jag där igen!
Idag kunde jag inte stå emot längre utan lyfte luren och ringde, skulle ju inte ringa! hela min kropp ryser av att höra din röst, först mår jag bra...sen ångrar jag mig! men jag ringde iaf...gjort är gjort!

"Så stor och stark på dagen, så liten mitt i natten, när ingen ser när ingen vet kommer gråten mitt i skratten!"

KOM TIlL MIG!


"När ABL, när ABL när ABL serien tar, då är vi bäst i hela Småland, när ABL serien tar!"

Om jag så kanske skulle berätta om det som e kul då?

KANON fest med fotbolls tjejerna och ASK BIK herrarna på The Westcorner i Lördags!
Vi började kvällen hemma hos mig redan kl16.00 de flesta av oss var laddade! efter att ha förfestet fram till kl 18.00 åkte vi ner till WC då som sagt! där bjöds det på mat, prisutdelning,sång, mer dricka och mycket trevligt sällskap!
Ett tips e att inte försöka hålla en herrlagspelares tempo på drickat, det blir lätt lite snurrigt fram på småtimmarna då! ;)
men ska det annat vara när man börjar kl 16.00 och e hemma kl 05.15? nä?
Tack för kanonkväll...ibland har aneby faktiskt det där lilla extra!

På tal om det lilla extra, dne här killen e från Aneby, inte alls för att jag känner honom eller så....men det är i alla fall bland det enda som gör mig till stolt aneby bo...har man inget annat att skryta med så....GOD DAMN! förövrigt så var han på West Corner i lördags! hahaha

Kommentarer
Postat av: Martina

Och den killen gick jag på balen med!!! haha...

Postat av: Ellen

MARTINA, det e en jävla merit som jag skulle värdesätta JÄVLIGT högt om jag var du!

AHAH

2008-10-27 @ 23:28:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback