Start på ledig vecka!

Jag startade min lediga vecka på samma sätt som nattveckan avslutaded...vaken till 06.00 och sov till typ 16.00! i morgon ska jag dock vända dygnet då bussen går från Aneby till JKPG kl 09.00 för att sedan ta mig mot Göteborg! En vecka i Göteborg, underbart!

Så himmla skönt att åka bort från allt, dock e jag lite ledsen för att linnea nog åker till sthlm och sviker mig för att åka till Stockholm, jag vill också...fast egentligen e jag mest ledssen för att hon nu inte kan följa med på Club Caj, det hade vi ju bestämmt! Skit med..   
Så om det e någon som e ledig Fredag och vill följa med till Karlsson och Club Caj, give me a Call!
kanske vill familjen wickberg ha med sig ett extrabarn, ja!
 ;)
måste fråga!

Asså jag skulle hemskt gärna vilja ha med lite filmklipp här på bloggen, asså typ sånna som finns på youtube som jag har sett att månag har...hur fan får man in dom hit? hjälp mig någon!


bara så ni vet så e mina vänner världsbäst...tillsammans e vi bäst!
För övrigt var det en skit tråkig innebandy träning idag, ser fram emot innebandyn i Göteborg nu! :)

So long
puss

Kommentarer
Postat av: Martina

Jag har en länk på min blogg till en design sida för bloggar. Kolla där om det finns nån information om hur man lägger till filmklipp...tror du måste länka till dem på nått sätt....kommer inte ihåg, men undersök..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback