Tisdag, 3 dagar kvar!

Jo men visst , räknar ner...vilket helvete det e att jobba förmiddag!
Inte nog med att man e dödstrött när klockan ringer, man e lika förbannat trött helatiden!

Eftersom en viss markus Halvardsson har blivit vräkt eller vad han nu har så tänkte jag mig köpa hans lägenhet, dock fick väll även jag inse att den var för dyr...skit med!
GE mig en lägenhet att hyra, ja ge mig det!    

På torsdag e det club caj, sugen som satan...MEN eftersom jag jobbar 06.00- 16.30 så kan jag ju glömma det! sjukanmälan nästa typ...sjukt sugen!
                                                            

Jag ligger redan i sängen, färdig ned bäddad...jag e deppig! bättre att sova då jue, för jag får ont i magen av att vara deppig!

soo long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback