Ut i natten!

Det e fakriskt bland det bästa jag vet, att ge sig t i natten och leva livet! Dock en lugn kcäll som började i Idrottshuset för att kolla på Mullsjö som mötte Västerås efter 6-6  så vann MAIS i förlägning! DUKTIGT!

Sen visare på fest med typ hela We Call AB men trevliga människor jue! efter en mycket lyckad förfest som bjöd på allt från, slratt till musik till dricka till mat begav vi oss till 8-Glas där vi chilla hela kvällen!
I norgon har alex och jag gjort ett försök till att övertala fridh att ha färfest så det hålller vi tummaena för! ;)

Jag visste att jag inte skulle kunna somna när vi kom hem från krogen eftersom mitt dygn är runt och hos mig ungefär 3 å¨dagen...! men men

Trevlig kväll!
So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback