Why?!

Klockan är 02.42 i skrivande stund, varför sover jag inte? för att jag kan inte, det där med att jobba 4-skift kanske inte är min grej trots allt..!?
Vad har jag gjort den här veckan lixom?
Sovit och jobbat och där var det slut på det!

Ska verkligen bli skönt att få helg nu!

Varför håller jag på såhär, tragglar letar vrider och vänder...varför struntar jag inte bara i det och går vidare!?
Jag gör ju exakt samma sak varje gång VARJE gång! är så trött på mig själv! Vad är det jag vill ha?
Och vad fan e det du vill ha? eller inte ha? jag förstår mig inte på dig någonstans! och det e just det som gör att det blir omöjligt att förstå sig sig själv!
Var det nödvändigt att träffas över huvudtaget? nja börjar bli osäker på det asså!


jaja bara en dag kvar på jobbet denna veckan, sen ska jag skaffa ett liv, nää vi väntar med det också....helt ärligt så ska jag festa bort alla knepiga frågor!

Längtar redan efter att få ta på mig högklackat och ge mig ut i Jönköpings natten!

so long
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback