Måndag

Jag räknar ner dagarna till helgen, det e nog på sätt och vis helgerna jag lever för!  men vem gör inte det säg?

Livet rullar dock på!

Har börjat fundera på när man räknas som vuxen? Räcker det att man har tagit studenten? att man har ett heltidsjobb? eller när fan e man vuxen! kan dock konstatera att jag inte hamnar under den kategorin...
Nää jag säger som Pippi Långstrump "Hej du lilla krumilur jag vill inte bliva stur!"
Nej jag ska nog gott fortsätta vara barn, eller i icke vuxen ett tag till!


Tänkte att jag skulle ge mig ut i världen när jag tjänat ihop en bra slant? en långresa på sisådär 3 månader eller nått...är det någon som har bra förslag på vart man ska åka....Maldiverna ligger högst på listan just nu...men vart ska man resa innan det...eller vidare till efter!


nu e det dags att sova!

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback