17.39 Tråkiga nyheter!

fick igår under dagen mycket tråkiga nyheter! Lynn min Fd utlands manager på resebolaget jag skulle jobba för ringde och berättade att pga den rådande finanskrisen så har bolaget sållt alldeles för lite resor till länder med Euro. bla Mallorca!
Under hela sommarn var det 8 barn inbokade och det förstår ju jag med att det är alldeles för lite för att det skulle kunna gå runt!
Så, ja fanns inte mycket att säga! kännde mig så fruktansvärt tom när jag lagt på luren, smält det hela litegranna och insett att jag kommer få spendera sommaren i sverige i alla fall! Jag, Julia och Lollo som skulle till Secilien e drabbade och det e bla våra tjänster tillsammans med ett gäng reseledare som blivit tvugna att dras in!

Nu är det väll inet just det där med att jag ska vara kvar i sverige som känns så jobbigt, jag menar jag har alla mina underbara vänner kvar här hemma! Men just det att jag var så inställd på att åka gör att det känns som jag e tillbax på ruta ett igen!
Nu måste jag fixa Lägenhet, och jobb! Hur lätt e det att fixa jobb? så gott som omöjligt!
Fick ringa till Paperpak idag och berätta som det är, känndes allt annat än bra...FAN vill inet tillbringa min sommar inne på en industri...igen!


Jaja det löser sig, har iaf mailat lite med en kille som har en gullig 1:a på Öster i Jönköping...på bilderna ser den kanon ut...jag vill ha!
hoppas jag får komma och kolla på den!


Nu vet ni läget iaf...tråkigt men sant!

so long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback