En nerlagd blogg!?

Hej allesammans! Ni som nu ev börjat fundera på om jag lagt ner bloggen totalt så är detta helt fel! 
MEN såhär e läget, min laptop är på lagning, och därför använder jag mig av mammas och pappas dator! en dator som knappt får bli kallad dator 2009 känns det som...den går så fruktansvärt långsamt att när jag skriver på tangenterna så är det en härlig fördröjning på datorn innan dom kommer upp på skärmen, helt otroligt att dom orkar sitta vid den över huvutaget! men så är det och därför är inte uppdateringen på bloggen vad den borde vara...håll till godo!
snart e datorn hemma igen hoppas jag och då blir det ordning och reda igen!

          



Sådär ja, nu ca 40 senare har jag lyckats få upp alla mina bilder från Nordic Makover, som sagt det tar sin lilla tid med den här sk datorn! :)
Men nu e bilderna uppe i alla fall, så många som har frågat om resultatet och det smidigaste brukar vara att hänvisa till bloggen alt Facebook!
Jag skulle bra gärna vilja se bildrna som Alex och jag flummade ihop tillsammans en gång till..haha det var förbannat kul!
läste en diskussion om Nordic Makeover på "fotografens blogg" (kan inte adressen men typ schandermedia något skulle jag tippa på, förövrigt jävligt bra sida om man vill kolla Jönköpingsvimmel!) hurvida Nordic Makeover var ett seriöst företag eller ej, kan ju bara lägga till min åsikt i det hela och måste säga att jag tyckte att det var jävligt seriöst, och en jävligt kul grej att göra! rekomenderas skarpt som innan www.nordicmakeover.se!


jaja. snart kommer även bilderna upp från systers maskerad men det har jag varken tid eller lust att sitta med nu!
För nu e det snart partaj på G..inflyttningsfest hos Pillan och Chrille kommer bli kanon!


GLAD PÅSK ALLESAMMANS!
so long
puss 

Kommentarer
Postat av: Johannes Schander

sv: Tack för din åsikt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback