Glada nyheter 21:05

Lite gladare nyheter här, 1. min laptop e hemma igen, känns mycket bra måste jag säga!
Glada nyheter 2. Jag ska på Anställningsintervju i Jönköping på Måndag
Glada nyheter 3. Jag har förmodligen en kalaslägenhet på Torpa i sommar 12 Juni...YES!
Glada nyheter 4. Träningsläger med laget väntar mig i morgon, kanon kul! Började redan idag...tyvärr ligger mitt lag sist efter dagen men va fan? Vi kommer igen i morgon...Det viktigaste e ju som jag alltid brukar säga att vinna, och gör man inte det så e det näst viktigaste att man inte kommer sist...att man har kul e bara en positiv bonus!
Glada nyheter 5. Jag har ridit idag...ridit häst asså..så behöver jag inet förklara det en gång till, man kan aldrig vara för tydlig! :) Det var ett bra jävla tag sen jag gjorde det sist...kanon kul!
Glada nyheter 6. jag gör för tillfället spagetti till pappas micro värmda köttfärsås...världens godaste!


Nehe, i morgon väntar E´l Classico, Bälaryd mot Lommaryd Herr, Serie premiär....Go Lommaryd Go Go!


inget bloggande förrens på Söndag nu, håll till godo!

So long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback