Mitt i natten!

Att man alltid ska hamna här framför datorn när man inte kan sova! jaja, nått ska man ju göra!
Efter en sjuk kväll igår sov jag fram till ca 14.30 idag och därav mitt sömnproblem!

Gårdagen var mycket lyckad!
Började ju som nämnt innan hos Pillan och Chrille i deras nya kanonfina lägenhet på Torpa, kvällen till ära var ALLA med...hela gänget så himla kul...fan va jag tycker om mina vänner!
Jonna och Emma var också där, så längesen jag träffade dom riktigt kul att se dom igen! :)

efter att ha varit på förfesten ett tag så ringde stefan Alex och vi hamnade i limon, kanonkul!
Där vart jag för övrigt kvar resten av kvällen tills dess att det var efterfest dags, vi hamnade i någons realax avdelning!
Hade långt ifrån tänkt mig att jag skulle joina bubbelbadkaret men efter att ha blivit iputtad MED KLÄDERNA PÅ kände jag att det inte fans några direkta alternativ eller anledning att gnälla!

Vi badade också i Vättern, det var förbannat kallt kan jag lova! men premiärbad och premiärgrillning på samma helg...härliga sommar e på väg!


Nu ska jag försöka sova
so long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback