Ett sanningens ord...

Ni vet ju redan sen låångt innan att jag har en förmåga att analysera allt i detalj, kunde inte låta bli att fortsätta analysera ikväll Analysera något som alla tjejer har funderat, lipat, skrikit, gråtit och undrat över alldeles FÖR många gånger! just varför killar säger att dom ska ringa tillbaka men aldrig gör det! Själv har jag aldrig fattat vitsen, och det tror jag inte att någon annan tjej har gjort heller!
För en tjej gör det, kommer inget super extremt i vägen (Typ som att David Beckham skulle stå naken i vardagsrummet) då ser man fan till att ringa upp!

MEN killar ser inte på saken på samma sätt och kan strunta totalt i att de sagt, jag ringer!

Jag var därför tvungen att koppla in en expert i ämnet...inte helt oväntat en kille!


Ellen- säger:

Asså får jag fråga en sak!

Andreas Ebefors säger:

ja det e klart

Ellen- säger:

Du som e kille...

Ellen- säger:

När ni skiter i att ringa tillbaka när ni sagt det!

Ellen- säger:

Helt ärligt nu...skiter ni i att ringa tillbaka eller missar in det bara!?


Andreas Ebefors säger:

Ja det finns nog båda delarna där =) finns inget svar på den

Ellen- säger:

vad FAN e vitsen med att säga att man ska ringa då!?

Andreas Ebefors säger:

man vill väl avsluta samtalet posetivt=)

Andreas Ebefors säger:

du funderar alldeles för mycket heeh

Ellen- säger:

haha fan FAN fa va illa!


Ellen- säger:

Jag gör det ja, jag analyserar varje litet ord i detalj en annan svaghet jag har!

Andreas Ebefors säger:

du e rolig ibland



jag kom fram till två saker i min slutsats:
1. Killar vill alltå vara trevliga när de säger att de ska ringa tillbaka, för att skapa en positiv känsla inan samtalet avbryts! Men hallå? hur kul e det? och hur positivt e det? NEJ KILLAR SKÄRPNING!
Funderar på att starta "gröna bandet- För tjejer som vill att killar ringer tilbaka eller skiter i att säga att dom ska det!"
2. Jag lider av en sjukdom, eller ett beroende! ett beroende att fundera och vrida och vända förmycket på allt! (det visste vi ju sen förut) iof, känns endå sjukt att andreas påminde mig om det igen!
Men hallå hjäng inte läpp, jag e ju rolig...IBLAND!



so long Puss


Kommentarer
Postat av: ylva

HAHAHAHA ja men ellen ! du är ju roliga...ibland ;) hahahaha

2009-04-05 @ 09:21:22
Postat av: Johannes Schander

sv: Ja vi är ju bäst! :) Men klart det finns folk som är avis då! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback