Bor jag i Norrland?

Nej det gör jag inte, men att dömma av väderleken så börjar jag fan bli osäker! det var 22 MINUS ute i Äsperyd där jag just nu sitter! klockan e 07.13 i skrivande stund och då ska här läggas till att jag har varit vaken i 4 timmar ungefär! För här i det här huset e det typ minusgrader! Jag har legat här med två täcken inatt iklädd mysbyxor stumpor och myströja, jag har typ hackat tänder...och detta e alltså ingen överdrift! vid 04.30 fick jag nog och gick upp och ställde mig i duchen med absolut högsta värme...det hjälpte och nu känner jag mig som en tinad kyckling file! hahaha :)

Jag e fördig och väntar nu bara på att Joel ska behaga vakna så jag kan få sätta mig i en varm bil och åka till Jönköping för att kolla på fotboll! Himla tur jag hade att det drog igång såhär tidigt på morgonen för här klarar jag inte av att vara! :)

Inte finns det ngn mat i det här huset heller tydligen, och då menar jag verkligen INGEN! Fan deras kylskåp är tommare än vad mitt var i sina värsta dagar när jag bodde själv! (Detta är ngt som jag knappt trodde var möjligt, men tydligen) Jag vill ha mat på MAX och det e nu! Det lär vi aldrig hinna innan fotbollen, skit med...jag måste få mat i magen!

Känns lite som jag sitter här och väntar på tomten, haha så e det ju inte...det e ju bara Joel  jag väntar på...same thing typ! Nu kommer han nerspringande från trappen!

vi ses i Tipshallen
so long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback