De sista 29 minutrarna!

29 minuter kvar, sen lämnar jag nyckeln till  min hyresvärd! sen gör jag slut p ådet här kapitlet av mitt liv!
Nu flyttar jag hem till Aneby och ska åter finna mig själv innan jag åker till Asien! det känns bra, fast endå dåligt! konstigt känsla det där!
Käns väldigt ovant att jag inte har någonstans att ta väägen här i stan! känner redan nu vad beroende jag kommer vara av en bil frammöver! men vad gör det? det löser sig alltid!

Har börjat lämna ut våra fina inbjudningar till "avskeds middagen" det kommer garenterat bli en kanon kväll! det tror och hoppas jag i alla fall! iom att alla jobbar över nyår typ så tror jag att just nyår kommer bli lugnt och därför kommer den 2:A bli freaking crazy! inget att spara på där...hoppas bara att alla kan för det vore såå skoj!
Förövrigt behöver vi ta tag i en meny och även lekar til lkvällen...så om någon har förslag så kom med dom! :)

Nnu ska jag fortsätta invänta håresvärden och sen hem till Aneby...förhoppningsvis hinner jag kanske träna lite ikväll i alla fall!

so long
puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur misslyckad är man inte när man vid 20 års ålder flyttar hem till aneby ? pinsamt ...

2009-12-09 @ 16:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback