Hjältar i vardagen!

Har suttit och kikat på Hjältegalan, åh jag e så rörd! Alltså det är helt sinnes sjukt att det finns sånna goda människor! Det sista paret dom gamla, Sam och Stina vilka underbara gammlingar! :)Och den lilla tjejen, Liv...helt underbar tjej! Kvällen framför TV bjöd helt enkelt på en känslovåg med glädje, skratt, gåshud och tårar! :)
http://www.aftonbladet.se/svenskahjaltar/article6244164.ab


För övrigt har jag varit ovanligt produktiv idag. (Detta är alltså i mina mått mätt, bara att jag gick upp innan kl:12 e ett framsteg för mig!:) )

1. Betalat räkningar!
2. Beställt klipptid hos Chatrin...underbart att klippa sig här hemma igen!
3. Beställt tid för den sista vaccinationen!
4. Varit på Arbetsförmedlingen!
5.Slått in alla julklappar!
6.Fått telefonsamtal från Joakim på Solresor! :) Dom vill ha mig med i utlandsorginisationen 2010...Kreta eller Cypern here i Come! :)
7. Pratat med en mycket trevlig Johan på Kanal 5 (Ni vet dom som gör bättre TV) :) Spännande grejer på G där måste jag säga! :)


Just idag känner jag mig faktiskt inte speciellt misslyckad! :) Det finns det uppenbarligen andra som gör, och tycker att jag är!
Du är varmt välkommen att förmedla dina åsikter, samt ev lära mig hur man gör för att vara mindre misslyckad!
Du kan väll komma fram nästa gång du ser mig på Konsum! Eller så kan du få en kopp kaffe på Lingonstigen 3 undertiden du berättar hur man gör för att lyckas med livet, du verkar ju ha koll! :)


So long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback