Kommentarer av klass i bloggvärlden!

För fyra dagar och 10 timmarsen  kommenterade en person under (SÅKLART) namne anonym på mitt föregående blogginlägg! för att citera denna person: "Hur misslyckad är man inte när man vid 20 års ålder flyttar hem till aneby ? pinsamt ..."

Då undrar jag bara några saker!
Av vilken anledning skulle man vara misslyckad för det, det förstår jag faktiskt inte överhuvudtaget faktiskt!
Och för det andra så undrar jag varför personen inte kan använda sin egen ID, det e nog en av de mest facinerande sakerna i bloggärlden! alla sjukt onödiga komentarer som lämnas här och var, men inte en jävel vågar stå för dom!
Unfra vem fan den här personen är, upplysningsvis kan jag till denna bara säga att den stora anledningen till att jag lämnar Jönköping (Ja jo juste, man e ju så jävla mycket mindre misslyckad så fort man flyttar in till Jönköping) :) för att jag i detta nu har 26 dagar kvar i Aneby sverige---snart e jag på en underbar vistelse i Thailand och Malaysia!

Min fråga e bara till dig som e så lyckad i livet! Vad är din plan för vintern?
Shopping på A6, Solariet på Rosenlund och sena kvällar på Centrum bar! Jo jag e ganska avundsjuk på dig!



So long
puss

Kommentarer
Postat av: -

Haha, kul att det tog dig fyra dagar å 10 timmar att komma på något att skriva !

Kanske för det va din första kommentar ever !



Även om jag skriver mitt namn vet du inte vem jag är så det spelar ju ingen roll.. Men jag själv bor å är uppvuxen i aneby, det suger!

Även om du ska till Thailand å Malaysia en kort tid, va fan ska du bo sen? Den tiden du är där är ju en droppe i havet typ.. Va finns för dig i aneby liksom, dom misslyckade fotbollslagen? Du vet ju själv! I jönköping finns det ju mer än tusen fler möjligheter, å det vet du ju med! Shopping på A6, Solariet på Rosenlund och sena kvällar på Centrum bar, det är ju bara fjortis ställen du själv väljer att va på, men det passar ju dig, årets fjortis!



Men som sagt ditt liv, ditt misslyckande!

Ordspråk man lär sig av sina misstag.. LÄR DIG!

2009-12-14 @ 09:57:28
Postat av: anonym

haha, det va jag som Kommentera det inlägget till dig. Nu verkar det vara någon annan som har mer att tycka å tänka om, haha lycka till ellen !

2009-12-15 @ 11:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback