Tjohej!

Nyvaken, ja jo jag vet att klockan alldeles straxt e tre, men jag har väll nämnt min oförmåga att kunna sova! just nu e det Thailand, Thailand THAILAND som tar all min uppmärksamhet när kvällarna börjar falla på! :)
För jag längtar så!

Något som också är spännande är att förken "Anonym" med ovanligt mycket åsikter om mig uppger att hon är ifrån och bor i Aneby...men hennes IP adress spåras till Habo! Denna lilla undersökning kansjälvklart vara fel, men det var vad jag fick fram ialla fall! :)
Än mer spännande e det faktum att hon först lämnar en komentar som:
"-"
och en dag senare lämnar en ny kommenatr som "Anonym" och skiver att det visst finns fler än hon som tycker jag är misslyckad! :)
MEN till det sm är så spännande...Båda kommentarerna kommer från samma IP adress! Tada...


Jag kanske borde bli förundersökningsledare trots allt! :)

Jag drar slutsatsen att förmodligen ljuger du och det e du som skrivit dem båda, men inte tänkte på den lilla detaljen att jag ser IP:adressen! :)
Eller så har du en kompis som delar sina åsikter om mig med dig! :)



Nä, nu nytt telefonsamtal till kanal 5! :) spännande! :)

so long
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback