Behaglig Onsdag!

Ah nu e det ju Torsdag, men dagen som e tänkt att berättas om var onsdag! så onsdag it is! :)
Idag kände jag att jag skulle komma upp ur sängen LITE tidigare, så jag ställde klockan på 12.00 det känndes lagom!
och jodå klockan ringde vid 12 och då gick jag upp och fixa lite! För att sedan laga mat, ja jo ni läste rätt JAG ELLEN KARLSSON lagade mat!
Inte för att det känns som att jag får skryta så mycket när jag berättar att jag gjorde potatis mos (Pulverform) och fiskpinnar! det var mycket avancerat och mycket gott! :)

Sedan gjorde jag inte mycket, fjäskade till mig sportify av Fredde...himmla snaällt och ett förbannat bra påhitt! Tack tack för det!

Jag känner att mina dagar som arbetslös verkligen är meningsfulla, sen styrde jag upp en "Onsdagstaco" med Joel, fast den här onsdagen skippade vi själva tacon och i stället blev det potatissallad och kyckling! MYCKET gott! för att sedan kika på Landskampen på TV!
hur underbart e det inte att Viktor Elm, för mål i debuten för Blå/Gult! UNDERBART!

Nu kom jag hem för en timmesen unefär och har suttit och pratat med Maria från Solresor, hon ska till Rodhos...Verkar vara en mycket trevlig Prick! Synd att vi inet ska till samma ställe! Men det e inget att göra åt!

Nu ska jag sova, förhoppningsvis blir det en shoppingtur till Jönköping i morgon!

Dessutom saknar jag alla roliga människor på Attends!

So long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback