Kan inte Sova!

Om man är arbetslös, då sover man gärna fram till 11, 12  på dagarna...i alla fall jag! Dett gör att man får vissa sömnsvårigheter om natten...som just nu!
Om ca 6 timmar ska jag gå upp, packa och åka upp till Furulid för en heldag, sen vidare till Jönköping och en liten utgång med mitt underbara Tenhults/Jönköpingsgäng...Blir nog Olearys som det verkar! får se lite!

jag e sjukt hungrig också, nästan så jag måste gå ner och få något i magen...annars kan det bli ännu värre med att lyckas somna!

På Söndag vill jag ha film, ge mig film! och på Måndag väntar Ansiktsbehandling........WONDERFULL!


so long
puss

Kommentarer
Postat av: ylva

hur var träningsdagen ? och blev det någon utgång i jkpg? :)

2009-03-01 @ 15:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback