Lite upp och ner e allt jag ser!

Varför klaga egentligen? sånnhär e jag ju alltid JÄMMT! och jag blir så förbannat trött på mig själv! Sluta analysera Ellen Karlsson! Icka har rätt, och Linnea med, och Pillan med för den delen...varför tänka så in i hlevete mycket...GO with the flow!
Och när det inte flyter riktigt lika mycket...låt det va och vänta och se! Att stirra upp sig känns totalt onödigt...men det är väll sånn jag är antar jag! och är det så så måste jag nog faktiskt göra något åt det!

Igår när jag vaknade var det snöstorm, idag e det blå himmel och sol...det måste vara ett gott tecken!
helgen e här och det e ju glädjande för alla som har ett jobb...för mig e det bara en extra upppiggning i min vardag!
Hur helgen kommer se ut e högst oklart!
Det blir hen hel träningsdag på Lördag i alla fall. Ett pass 10.00, sen Teori och käk och efter det intärnmatch kl 14.00!
Egentligen var det ett pass inplanerat även på Söndag men det ströks då vi varit förbannat bra på att träna, hela laget!
Vi snittar på mellan 25-30 spelare per träning nu villket e sjukt jävla bra!
ikväll har Ylva lite mys mys party ute i Ekeberg, jag funderade på att åka ut men med tanke på att träningen drar igång vid 10 som sagt och alla kommer dricka utan jag känns det inte helt lockande! På lördag verkar alla grymmt sugna på  party igen vilket jag varit helt emot hela veckan...men eftersom ngt annat förslag inte dykt upp så kan det väll bli så även för min del! Som det känns just nu kan jag behöva lite party på lördag!
Hmm :/

Jaja, ska ta mig i kragen och äta Frukost/Lunch/Middag nu!

So long
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback