"Mellan två jobb"

Så har jag alltså gjort min sista dag/kväll/helg/natt på Attends AB, känns skönt samtidigt som man kan lipa lite över att den 25:e inte kommer vara lika rolig längre, men vad tusan jag är ju i alla fall mellan två jobb som sagt...i stället för totalt arbetslös!

Är även ensam hemma så min mor och far vid det här lagret sitter på flyget till Thailand för 2½ veckas semster i solen, lite orättvist kanske...men men!
Jag klagar inte över att vara ensam hemma, något som kommer utnyttjas till max!

På Lördag kommer hela "Bästa gänget" hit till Aneby för att lira innebandy i FB hallen och sen fest och mys här hemma hos mig...kommer bli kanon...Blir det alltid med det gänget! :)

Lördagen där på blir det klassfest med gamla goá BF3B, föst i simmhallen och sen förfest här och sedan buss till Tranås! kommer bli kanon det med!

Hoppas evigt att huset står kvar när Mamma och Pappa är åter på Svensk Mark!

Sen hoppas jag ju naturligt vis att Robban kommer hit som planerat, deppigt vore det ju annars!
haha

nä jag har inget vettigt att säga så lika bra att jag håller tyst!

So long
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback