Så mycket som händer!

Ja det e galet mycket som händer, och det känns osm jag har mindre antaö timmar på mitt dygn jämmfört med alla andra!
Juat nu jobbar jag natt vilket gör at man är tröttare än vanligt...helatiden!
Men i natt är min sista natt på Attends, som det ser ut nu iaf är väll bäst att tillägga! Så i morgon bitti lägger jag min tahh på stämpelklockan för sista gången på ett tag och sen lämnar jag in den i reseptionen tillsammans med alla mina andra grejjer...känns lite skumt men samtidigt fruktansvärt bra!

Till de sjukt roliga saker som håller på att hända i mitt liv är det faktum att jag ju har fått nytt jobb, om någon nu har missat det?!
I maj åker jag till Mallorca och börjar jobba som reseledare, eftersom jag har skrivit på ca 200 papper om sekretsess och hurvida man får skriva på internett och yppa till press om mitt resebolag så ska inget om det nämnas här! men jag e anställd av ett av sveriges största resebolag och kommer den kommande sommar säsongen spendera min tid med att leka med barn i solen på Mallis, känns underbart sammtidigt som jag e livrädd...men det blir nog bra! :)

Nu till att börja med e det utbilldning i Malmö 24:e -25:e Maj,,,,Man är ju inte riktigt van vid att få allt betalt...och boende på hotell e man man ju inte bortskämmd med, så bara det kommer bli nice...med två nätter på Confort hotrell Malmö!

Hade gärna lagt ut lite bilder på det hotell jag ska jobba på i sommar, men som sagt så e sekretessen stenhård! hår visa er alla jag känner vid ett annat tillfälle!

Nu e det dags att göra sig redo för träning innom kort!

Vi hörs
so long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback