Äntligen ledigt!

Nu e det helg igen, gud så skönt! Jag ska inte klaga över att veckan har varit lång för det har den inte eftersom jag var ledig måndag tisdag men jag håller på att bli knäpp av mitt jobb så två eftermiddagar på jobbet räcker gott och väl!
Men nu e det alltså helg som gäller, och den e tajmad och klar in i minsta detalj!

Fredag
Shopping
Mys med flickorna!

Lördag
Träning
Jönköping
förfest
klubb Enkelt
efterfest

Söndag
Bakfulll
Vrigstad Värdshus Cup

ja alltså jag ska ju inte spela cup själv nu om det var någon som tänkte det, utan jag ska ju naturligtvis bara titta på, får se vad jag orkar med!

Men men allesammans
nu ska jag sova..
i morgon kan det bli till att bränna pengar...underbart!

So long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback