Fredag på Väster!

i skrivande stund sitter jag i Alex och Linns lägenhet på väster i Jönköping!
här e det som dett kackel i hönsgården, det e kanon jag gillar det skarpt!
Dagen har spenderats här i stan, alex och jag har gått på stan hela dagen och letat efter den perfekta outfitten till i morgon efter att ha letet hela dagen efter något som vi inte visste vad det var så kom vi på att det ju var faktiskt black and white tema i morgon på enkelt, inte kan vi undgp ett tema på Krogen!
Så vad gjorde vi?
vi köte varsin vit tshirt med ett svartglittrigt hjärta på och så fick Alex sy om dom lite granna!
blev kanon, resultatet får ni se på bild här på bloggen på söndag eller längre fram!

nu ska jag sätta mig i bilen och åka hem!
So long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback