Glädje besked!

Jag orkar faktiskt inet uppdatera om vad som har hänt sen jag skrev sist, det var ju jätte längesen jag skrev så det skulle ju bli massa att säga!
Men jag har haft en god jul och ett gott nyår även om jag på nyårsafton jobbade till 23.15 och han preciss hem till tolvslaget!

Vad jag däremot ska berätta om är det faktum att jag idag har fått ett mycket glädjande besked!
På min mail låg idag ett meddelande och väntade, jag ska nämligen åka på anställningsintervju på Solresor!
Så den 20 Jan ska jag infinna mig i Malmö och Solresors huvudkontor för att slåss om att få en plats i värmen i sommar!
håll tummarna!


Nu blir det till att kolla färdigt på Järfälla - AIK matchen i superligan som går på TV, dock uppdatering fårn Mullsjö - Umeå...Mullsjö Leder! Sen ska jag försöka städa lite här i Marcus lägenhet och börja packa alla mina saker för på Onsdag kommer Marcus hem!
jag har serperations ångest för lägenheten,,,!


Hursom idag e jag mest glad!

So long
puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhh vad kul att jobba utomlands :) Hur gick det? Fått veta? Och vem är Marcus? Din kille? Vet ju inget om dig längre!! :( Svara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback