Min helg!

Så var det söndag igen, det brukar finnas en tendens att det blir det i slutet på veckan! Nu är dagen iaf här...vad som är fruktansvärt skönt att jag e ledig måndag tisdag! alltså bara två dagar på jobbet dena veckan, mycket skönt!

Helgen då
I fredags när jag på morgonen satt på jobbet och klockan började närma sig 06.00 då jag en kvart senare skulle gå av, för att få ta helg var jag totalt uppe i varv! satt och sjöng med till P3 på radion och ville hellst bara dansa ett varv eller två runt maskinen! det gick ju så klart inte men jag satt iaf där och hoppade upp och ner på min stol!
Sen kom Chrille och va allmänt social och skrapade rutorna med mig, ja jo han på hans bil och jag på min såklart! men det ju trevligt att ha ngn att tjöta med medans man förfryser fingrarna på morgonkvisten! :)
Försökte övertala honom att följa med till Malmö på Tisdag, fick ett sms i lördags att han skulle jobba så det känns som min övertalnings förmåga var sådär i detta läge!
Vä hemma var jag likadan och åt sjungande en frukost med mamma, innan jag gjorde ett försök att sova!  som ni förstår av ovanstående så gick ju detta ganska så, Sådär med och jag var tvungen att ringa Linnéa som var på väg tiär jag gick jobbet lite!
Somnade ca 08.30....och sen, kan i gissa hur länge jag sov?
nej det kan ni inte, och jag vet inte exakt men jag låg iaf i sängen fram till 18.00 när jag gick upp och åt frukost!
Därefter lets dance, och nya serien Samantha...ganska kul!  Ni är ju ocksp tillräckligt smarta för att förstå att jag på inga som hellst sätt kunde sova sen utan spenderade natten med att rensa mina garderober fram till kl 05.00!
hur kan man ha EN överfylld garderob med SKIT eller iaf sånnt som man iinte vill använda....och sen EN garderob med sånnt som man tycker om....som e typ tom! SJUKT!


På lördagen var jag endå trots den sena natten uppe innan tolv, för halv 12 infann jag mig i simmhallen där stina jobbade och vi planerade en storslagen Klassfest inom den nästmsta framtiden...håll utkik alla BF:are!
Sendan sedvanligt träning som denna gången faktiskt gick ivanligt bra! Skönt!
Och sen hem och sen raka spåret till Jönköping!
Här bjöds jag på Chrilles fantastiskt goda räkmackor...han e la för duktig? och sen dök resten av gänget upp och vi spelade Rappakalja...Albin vann efter en spännande final mellen oss två!  jag hatar att förlora! Men grattis då för helvete ALBIN! ;)

Idag söndag har jag terroriserat Chrlle och Pillan, haha dom e för himla roliga, jag gilar dom skarpt!
Blev Pizza på Alcamo,några avsnitt av en fyra för tre och massa skitsnack! Juste en sväng på A6 medjag fann äntligen en randig tröja jag ville ha kanon!

i morgon blir det en sväng på stan här innan jag åker hem och vidare till tranås med Spelar rådet för att kolla match ställ på Teamsportia!

Och sen e det tisdag, Tisdagen den 20/1 så klockan 07.30 sätter jag mig på tåget till Malmö och 19.14 åker jag hem igen...förhoppningsvis nöjd över vad jag åstakommit på anställningintervjun på Solresor!

Nu är det faktiskt dags att sova, Pillan sover för längesen! Egentligen känner jag att min hjärna behöver rensas och att en promenad hade varit kanon! Men själv vågar jag inte gå i ekhagens kvarter!



vi lär höras
so long




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback