Överkörd av schenker lastbil!

Glömde nämna en viktig sak igår när jag bloggade!
På vägen till jobbet igår, lagom stressad kom jag och körde, från utfarten på paperpaks lastkaj kommer en jävla schenker lastbil i full fart!
För det första så kom han från utfart...alltså har lämna företrede genom "utfartsregeln" och dessutom kom jag från höger så han skulle även lämna företräde genom "Höger regeln"...ja jo det gjorde han ju också efter att jag fått tvärnita, eller försökt att tvärnita på gatan som var snorhal! Kunde gått illa det där...men men det gick bra det e ju tur det! vad e det för jävla chaförer som har egentligen? ;)

Ja ja nog om detta, nu e det äntligen fredag...jag e nyvaken och ska snart ställa mig i duchen! sen blir det in till Jönköping för att hitta en ny party outfit tills i morgon! blir kanon:)


Jag e super sugen på ögg macka, så nu ska jag ner och koka ägg! gott
Och förövrigt förstår jag att intresseklubben antecknar det!

So long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback