A perfect week

JAG FORTSÄTTER VÄLL PÅ ETT GAMMALT INLÄGG SOM EGENTLIGEN SKULLE PUBLICERATS I LÖRDAG, BLEV NÅGON MISS DÄR TYDLIGEN!

vilken kanon vecka det har varit! Sverige och jönköping är som förvandlat av det här underbar väder som råder...dock verkar det ju som det ska bli något sämmre idag...ingen fara jag jobbar mest hela helgen! idag delad tur 7.00-11.00 och sen 16.30-21.00 Suck! i morgon blir det ännu värre 07.30-16.30...jaja! :)

Veckan har dock varit helt underbar, lite jobb, lite ledig, mycket sol! och dessutom lite fotboll, två kvällar på Twin och igår käk ute med Syster och Joel!

Nu ska jag ta cykeln ner till stationen för att åka ut till Tenhult för första gg idag, sen ska jag hem igen och kolla på en lägenhet och sedan tillbaka och jobba som sagt! Blir nog e fin Lördag det här! :)

SOMMAR VIMMEL


So long
Puss

Idag e det måndag igen, känns inte som det iom att jag jobbat hela helgen, snarare att det e Onsdag - Torsdag och snart dags att vara ledig! Men vet ni vad som är det bästa av allt, JAG SKA VARA LEDIG! :) det e så himla underbart så jag finner knappt några ord...nu har jag min "semester"!

Har spenderat min förmiddag innan jag åkte till jobbet med att gå på stan och försöka hitta ett par skor! Helt otroligt men jag hittade inga som passade! Eller dte gjorde jag ju men inga wow lixom som skapade ett måsta ha begär! suck!

Det är för övrigt även EU veckan här i Jönköping helt galet mycket folk och poliser mest överallt! ett gäng ungdommar som demostererade MOT alkohol. stackars dom! De kan ju inet ha mycket att göra på sin fritid om de ägnar den åt att stå vid hamnkanalen och klaga!
Gillar dock deras "Ropord" ... DOPPA EN HÖNA I EN VATTEN PÖL!
Vad menar dom med dte lixom!? Förstår inte det!


nu väntar jag på att mina små mackor ska gräddad i ugnen och sen ska jag ta tag i disken och sova tidigt!
i morgon e det tvätt, städ och efter det ett efrterlängtat återseende med Linnéa som varit i Kroatien i 2 veckor! ska bli underbart har verkligen saknat henne!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback