Back on track!

Äntligen efter två veckor e Linnea Äntligen hemma i Jönköping! som jag har saknat denna underbara människa!
Vi firade detta samt att jag nu har en veckas semster med att köra en heldag ihop!
Vid 12 tiden idag kom hon hit, då hade jag varit vaken sedan 07.00 och sprunigt upp och ner med tvätten hela morgonen!
Båda kände ett behov av att färga till håret så det var dagens projekt!

Efter ett lyckat resultat för oss båda, den ena mörkare än den andra så gick vi till Pinochio och köpte oss varsin Pizza, just då kändes det helt rätt...framförallt med tanke på att jag inte har någon mat här hemma över huvudtaget men också för att det e så himla gott! som sagt just då kändes det helt rätt men nu i kväll har jag haft grymm ångest för den!
Till och med så pass mycket att jag varit innne och kollat stans alla gymm för att försöka bestämma mig om vart jag ska ta tag i mitt liv igen...lutar åt Friskis&Svettis...de har bra priser och stort utbud utav gruppträning!

Linnea och jag har pratat en himla massa minnen idag, vad man kan skratta åt dom tänk vad liten och vilka dumma saker man tycker att man har gjort...och då e det saker som bara är sissådär ett halvår bort!
  
Denna kväll har vi diskuterat idag, den var ju faktiskt mycket rolig och det känns som det var JÄTTE längesen!
Men är det någon som kan reda ut den, för varken jag eller min vänn Linnea minns vad som hände!? :)

Morgondagen är så gott som oplanerad, dock ska jag ev hem till Aneby tillsammans med Alexandra för att hämta en bil så vi kan ta en tripp till GKÅS i Ullared på Torsdag! Iom att det inte är ngn hemma hos min mor och far eftersom dom e i Stockholms Skärgård så funderar jag på att våldgästa Icka och Joel i Äsperyd och spendera natten där innan Alex och jag åker för en heldag med fynd shopping! I annat fall ska jag hem till Jönköping igen och äta kladdkaka med den där Emanuel! Goott!  :)


Nehe nu saknar sängen mig, jag sm inet ör det minsta trött men kanske om man lägger sig ner!

So long
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback