Svar på allt!

Eniro 118118s tjänst svar på allt är förbannat kul måste jag säga, otroligt barnsligt men endå så uppiggande roligt att se vad som hittar om en visa internet! igårkväll skickade vi ett gäng förfrågningar så här blev deras svar om oss!

Vem är Ellen Karlsson och Linnéa Wickberg?
"Ellen Karlsson Bor på Lingonstigen 3 i Aneby och Linnéa Wickberg på Tingsvägen 9 i Aneby. Båda tjejerna är födda 1989 och Ellen är ungefär 2 m¨nader äldre än Linnéa.
Vi på Eniro 118118 tror att tjejerna ärjätte bra kompisar och att de har mycket kul för sig!
Trevlig kväll!

Vem är Alexandra Källner?
Alexandra Elin Elisabeth Källner är 20 år och 51 dagar.
Alexandra Älskar att resa om det så är på solsemester eller till fjällen.
Med på resan är gärna kompisarna Selma, Tessan och Becca.
Alexandra eller Alex som hon kallas givk på Bäckadalsgymnasiet!

Det här e ju faktiskt en himla bra tjänst om man tex inte själv vet vem man är! :)

I morgon åker Alex oxh jag och ev även Linn till ullared för att shoppa loss lite bra ha saker...min lista är lång men dock e det bara tråkiga saker så som diskmedel och tvättmedel och shampo...självklar även hårspray det e den bästa investeringen i ullared! :)
Dagens projekt går till att fixa fram en GPS tills i morgon, kan behövas när det e jag och Alexandra på vägen...eftersom vår husbil e ute på vägarna och rullar så är icke våran hemma och jag tror inet att familjen källner äger ngn, det är egentligen lite konstigt med tanke på deras lokaliserings förmåga! :) haha nedå..
Ska ta mig upp ur sängen nu och börja leta reda på en, hoppas det löser sig!
På kvällen ska Alex jobba på harrys och det e mix megapols artistjakt där...Gästlistan, JA tack!

ha en fin dag
so long
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback